Haaveiden Iittalaa

tammikuuta 19, 2020

Moikka,


postaus sisältää *mainoslinkkejä

Haaveiden Iittalaa,

Onhan minulla ollut jo monia vuosia Iittalan tuotteita.
Nämä ajattomat, jokaiseen kotiin, niin juhlaan kuin arkeen sopivina.
Säilyttävät asemansa aina.
Ensimmäiset astiastoni oikein mietittynä ja harkittuna hankittuna oli.
Vihreä 24h sarja,
 joka lanseerattiin vuonna 1996 ja oli myynnissä 2006 vuoteen asti.
Kunnes kyllästyin vahvaan väriin sekä kivitavaran käytön ääniin.
Ja halusin valkoisen, sen muunneltavuuden vuoksi.

ps.. jos etsit vanhoja vintage iittalan tai arabian tuotteita,
löytyy myös näitä vintage tuotteita verkkokaupassa myynnissä.

Myin koko sarjan ja ostin valkoista ja turkoosia teemaa tilalle.
Noita aina vain niin ajattomia ja kauniita kotimaisen suunnittelun astioita.
Vaikka mieli ja tyyli muuttuu on monet tuotteet
kuten Iitalan Teema astiat pysyneet ja sopivat muuttuneeseen tyyliin.
On se ajaton, hillitty, skandinaavisen salamyhkäinen,
tai romanttisen rouskuva. <3

Siinä missä astiat ovat suuressa osassa niin arkena kuin juhlissa,
ovat lasiastiat myös.
Meillä on arkikäytössä jo monia vuosia kartio lasit,
 juhlakäytössä essence viinilasit sekä juomalasit.
*
affiliate, iittala, mainoslinkki, kumppanuusmarkkinointi, blogi
Myin juuri siskolleni turkoosit teemat tummansinisen kaveriksi
ja samalla laskea tummansinisten teemojen aikaa 
ja kyllä ovat olleet mukana menossa jo yli kaksi kymmentä vuotta.
Nythän tuota tummansinistä tai turkoosia ei saa enää uutena kaupoista.
vain vintage löytönä Iittalan myymälöistä ja verkkokaupasta.
Minulla tuo turkoosi vain tökkäsi kovemman kerran,
siksi meinasin vaihtaa sen harmaaseen tai tähän uutuus väriin puuteriin.

Iittalan teeman puuteri värinä kiehtoo tällä hetkellä todella paljon.
Luulen että olet kanssani samaa mieltä,
vai mitä?
affiliate, iittala, mainoslinkki, kumppanuusmarkkinointi, blogi
Lopuksi vielä sananen tästä kumppanuusohjelmasta.
Oletkin varmaan jo törmännyt sanaan kumppanuusmarkkinointi.
Eli tämähän on 
 “affiliate-mainonta”, “affiliate-markkinointi” tai “tulospohjainen mainonta”

Nykyään kun kaikki muukin tapahtuma on netissä, näin myös osto ja myyntitapahtumat.
Tällöin tulemme me jotka haluamme ottaa oman osamme markkinoinnin pennosista,
bloggaajina astumme vaikuttajina mukaan.

Helppoa,
niinhän sitä luulisi.
Vaikuttajana siis minun bloggarin pitää ensin hakea mukaan kumppanuusohjelmaan.
Valita oikea mainostaja jonka tuotteita haluan mainostaa.
Tai mainostaja päättää haluaako minun blogini mukaan.

Kumppanuusmarkkinointiin tarvitaan
-Mainostaja joka on verkossa kauppaa tekevä yritys
- Ostaja Netissä surffaava potentiaalinen asiakas
-Blogissaan mainoksen linkittänyt julkaisija, joka on kumppanuusohjelmassa hyväksytty
-Lopuksi ostaja tekee ostoksen julkaisijan blogin linkin kautta,
Hyvässä lykyssä jutun julkaiseva bloggaaja eli minä voi tienata ensimmäisen euron.

Tämä oikeasti tarkoittaa,
vaikka tekisitkin linkkini kautta ostoksen,
 se ei tule maksamaan sinulle penniäkään enempää, 
kun jos menet tekemään oston suoraan verkkokaupan sivulta.

Vaan voin saada toteutuneesta kaupasta pienen prosentti komission,
joka edes hiukan antaa minulle maksun tästä työstä mitä harrastuksenani teen.


*Tule tekemään löytöjä Iittalan verkkokauppaan!


Löytyy vaikka mitä ihanaa alehintaan <3

affiliate, iittala, mainoslinkki, kumppanuusmarkkinointi, blogi

Saatat Pitää Myös

1 comments